vineri, 14 noiembrie 2008

parsiva?doar putin...cu cine merita...nu pot sa nu ma razbun,e ca un reflex...
pudica?deloc...de ce se fiu?nu ma intereseaza ca crezi tu despre mine...
excentrica?cred ca asa m-am nascut,niciodata nu spun nu unei..."propuneri"...
curioasa?...curiosii mor repede...eu sunt prima si singura exceptie...
egoista?...normal,cu totii suntem...
extrem de egoista?...sa zicem ca cea mai importanta persoana din viata mea sunt eu...si numai eu contez!!!
misterioasa?...hmmm...nu prea cred...ramane de vazut...
sincera?uneori...caci o minciuna nevinovata nu strica niciodata...si alteori adevarul e numai pentru mine!
zambitoare,increzuta,copilaroasa,uneori trista si cu ochii inlacrimati,dar nu sii pt ochii tai...
vrei sa ma cunosti?...nu te obosi sa incerci,nu vei reusi niciodata,sunt tot si toate,azi foc si maine apa...nu incerca sa aflii cine sunt cu adevarat...poti doar sa incerci sa tii pasul cu mine!!!

Niciun comentariu: