duminică, 8 ianuarie 2017

i'm in love with an alien...

Nu pot sa ma gandesc decat la momentul in care am realizat ca ma indragostesc de tine.Un moment de rascruce,cand am stiut ce se va intampla si m-am simtit impacata cu gandul ca nu pot schimba nimic.Esti cea mai ciudata persoana pe care am cunoscut-o,cu zambetul rupt dintr-o stea,misterios ca intunericul,in spatele unui vis fara griji,atat de versat cu mine cand imi vorbesti si in acelasi timp naiv la trairile mele.Sunt inghetata in clipa prezentului,cu respiratia taiata,nu fac decat sa te astept indiferenta la timpul care trece pe langa mine.Mai e o zi,sau poate doua...poate o luna sau un an...sau poate nu te voi mai vedea niciodata.Si nu simt lacrimi sau retineri,doar o speranta care sa reduca asteptarea.Pentru ca n-am nevoie de iubire,as vrea doar sa iti rapesc cateva ore in care sa abuzez de prezenta ta,o supradoza din tine,sa ma pot satura...Esti un strain desi te cunosc de ceva vreme,dar nu esti un strain ca cei pe langa care trec pe strada zi de zi,mai mult venit din alta lume,inchis intr-un glob de cristal caci nu pari a fii afectat de nimic pamantesc,totul te lasa rece...

Niciun comentariu: