duminică, 14 decembrie 2008

As vrea...

Daca as putea sa zbor sau sa fur o stea dupa cerul noptii,poate as putea sa fiu fericita.Nu mai stiu de cate ori mi-am dorit sa pot sa ating norii,sa simt vantul usor sau o ploaie calda.Sa tip din rasputeri,sa plang in hohote pentru a ma descarca.E greu si sa respir pentru ca aerul insusi e greu...si-as vrea sa simt iubire,sau macar o liniste interioara,ceva ce poate sa ma rupa de lume si sa ma stinga usor in neuitare.As vrea un dor care sa fie dulce,o clipa fara griji si suferinta,sa fiu inteleasa de cineva care sa-mi fie mereu alaturi,sa pot sa zambesc cu adevarat cand totul in jurul meu e fals!As vrea sa dau foc constiintei care ma apasa sau macar sa stiu de ce apasa din ce in ce mai greu peste sufletul meu..As vrea sa invat,sa uit,sa iert,sa sper!

Niciun comentariu: