vineri, 19 iunie 2009

crazy fucked up life!

La naiba...deci asta nu e un post ca si pana acum,numai ca nu ma pot abtine!...prea multe lucruri se aglomereaza si aflu atatea lucruri noi in fiecare zi..hey guys! nowadays i'm GAY!...hi hi hi...ca sa nu mai spun ca dintr-o data am devenit o persoana calculata,atat de calculata incat pun la cale strategii bine definite...in puii mei! EU?? care nu sunt in stare sa planific si pasii pe care ii fac si m impiedic din metru in metru?
Deja sunt satula sa se sparga oalele in capul meu,eu vinovata de tot ceea ce se intampla si anumite persoane se cred prea importante incat sa primeasca razbunarea mea...nu ca ar fii mare bai,numai ca eu nu sunt razbunatoare,stii cum e,hotul ii vede pe toti hoti.Nu ca m-ar afecta prea tare barfele si cuvintele,dar ma enerveaza cand oamenii vorbesc fara sa fie in pas cu realitatea,cat mai obiectiv posibil.Noroc ca eu am prea multa mila,chiar si cu cei care nu merita,desi ai impresia ca am facut nush ce pentru ca te simti incoltit,ar cam trebui sa stai in banca ta,daca ar fii sa fac ceva crede-ma ca nu ti-ai mai reveni din lovitura!!! Daca ar fii sa ma razbun nu mi-as pierde vremea cu mizilicuri din astea.Eu as zice sa te potolesti si sa nu te mai iei de viata mea,pentru ca tare mi-e frica sa nu te arzi si sa ajungi scrum.Vrei sa mori?..(din nou,ca asta vara presupun...te cunosc mai bine decat crezi TU)...nu-i mare bai...chiar pot s te ajut...intradevar m-a schimbat bucurestiul asta,numai ca nu in rau,chiar pot s spun ca am evoluat.Si da,mi-am schimbat grupul de prieteni si anturajul,dar repet am evoluat,are cine sa imi acopere spatele chiar foarte bine,noroc ca eu nu m complic MOMENTAN cu asta pentru ca ink nu s-a umplut paharul...totusi eu zic sa ai grija,daca mai tii l viata(la propriu,nu la figurat)..
Inchei cu un raspuns clar si concis: da,asta a fost o AMENINTARE!!!!

Niciun comentariu: