sâmbătă, 6 iunie 2009

Nu cred in realitate!

Nu sunt o persoana obiectiva,nu am nevoie de obiectivitate,viata e subiectiva...Viata mea???..viata mea e un vis,traiesc rupta de realitatea de zi cu zi,realitate in care nu cred,traiesc intr-o lume proprie si originala!
O lume nebuna si imatura,unde nu am nevoie decat de zambete sau lacrimi,totul dus la extrem!Credeam ca am nevoie de iubire,dar e un lucru total eronat din fericire,u am avut parte cu adevarat de acest sentiment,nu am iubit,iar daca am fost iubita asta chiar nu pot sa stiu.Dar nu conteaza!!!!Nimic nu conteaza cu adevarat atata timp cat pot sa zambesc!
Sunt o ciudata din toata punctele de vedere.Nu spun ca sunt o persoana iubita de toata lumea,dar sunt genul de persoana pe care nu o poti uri...nu cred ca am p cineva care sa m urasca,mai mult sau mai putin,pentru ca sunt acel gen care face totul in favoarea celorlalti,sunt maleabila,foarte sociabila si acord incredere tuturor,nu pot sa vad ceva rau in nimeni...asa ca sunt o persoana usor de calcat in picioare...si am fst trantita la pamant de atat de multe ori incat nu mai tin socoteala.Nici pe cei care ma ranesc nu-i pot desconsidera,nu le port pica de nici un fel...E destul de clar ca traiesc rupta de realitate nu?Lumea in care traiesc nu e o lume in care sa fiu eu buricul pamantului ...nici pe departe...urasc sa fiu in centrul atentiei,si nici nu am cum sa fiu,avand in vedere ca sunt o persoana banala,nu am nimic special,nu sunt frumoasa sau mai stiu eu ce...am o lume in care pur si simplu pot sa fiu eu insami,mai mult cu relele decat cu bunele,dar e singurul lucru care ma ajuta sa ma ridic cand sunt impinsa dupa marginea prapastiei...

Un comentariu:

Rosianu Andreea spunea...

Nici nu trebuie sa crezi in realitate... Nu exista, insa exista REALITATEA TA... asa cum o creezi tu! Esti perfecta (desi nici perfectiunea nu exista), asa subiectiva cum esti, asa "banala" , cum iti spui singura... Dar toate astea te fac sa fii speciala!... Esti originala, improvizezi, indiferent de situatie, te faci placuta doar cu un zambet. Enervezi intr-un mod infantil :D si traiesti cu intensitate orice clipa... ESTI TU SI ASTA SPUNE TOT!!!
(ANDREEA, tipa aia... mereu nervoasa, insa care te apreciaza din tot sufletul... pentru ca "ESTI TU"!)