marți, 7 iulie 2009

changes...

Se schimba prea multe lucruri in jurul meu.Acum sunt prea confuza pentru a reusi sa imi pun in ordine anumite sentimente.Incerc din greu sa trec peste el,si credeam ca reusesc,si uite ca acum toate s-au dat peste cap.Parca face chestia asta dinadins...dar nu mai conteaza,a mai aparut un soare pe cer meu,sau poate o eclipsa trecatoare,e sweet sentimentul,si totusi deja am revenit la frica si retinerile trecute.As vrea s pot sa imi revin in sfarsit,cred ca pana la urma nu sunt sigura de ceea ce imi doresc cu adevarat,sau poate ca pana la urma tanjesc dupa ceva simplu,sincer si curat.Sa pot sa am atentia concentrata asupra unei singure persoane...Poate ca da,pana la urma as vrea sa iubesc si sa fiu iubita,chiar daca nu ar fii sa dureze...macar o perioada sa pot sa respir linistita si impacata,sa ma simt protejata.sper sa fiu doar o pasa proasta...

Niciun comentariu: