miercuri, 10 februarie 2010

someone special...


Cateva randuri simple,pentru o persoana care mi-a ajuns in suflet intr-un mod aproape imposibil,o persoana pe care nu o cunosc si pe care din pacate,cel mai probabil nu o voi cunoaste niciodata.Pentru ca a avut asupra mea o amprenta mai mare decat va stii vreodata,m-a ajutat fara sa realizeze sa ma ridic de jos.E ciudat cat de mult pot valora niste cuvinte simple de altfel,poate goale si lipsite de sentiment,dar spuse la momentul potrivit.O persoana care probabil ma cunoaste mai bine decat oricine prin faptul ca nu m-a cunoscut niciodata.O persoana departe de mine pe care o port destul de des in gand,o persoana care m-a facut sa ma simt in siguranta,protejata,doar printr-un fel dezinvolt de a se interesa de persoana mea,chiar daca totul a fost intr-un mod platonic.O persoana pe care nu am vazut-o niciodata,dar al carui zambet mi-l pot imagina luminand o incapere,pentru ca m-a facut sa rad de atatea ori si sa uit de toate grijile mele...Pentru ca m-a facut sa vad viata mai roz decat as fii reusit singura...
De ce scriu acum despre el? E destul de simplu cred,ii simt lipsa mai mult decat m-as fii asteptat,mi-e frica de faptul ca a ajuns sa fie o persoana necesara in viata mea,si mi-e dor de timpul si de atentia pe care mi le acorda...Lucruri simple de fatada,speciale pentru mine,chiar daca sunt amagiri.Cateva cuvinte pentru el,pentru ca ii sunt recunoscatoare,fie totul mai putin adevarat si mai mult fals,amagire in adevaratul sens al cuvantui,chiar daca eu sunt pentru el doar o pierdere de timp la un moment de plictiseala...Toate aceste lucruri care nu au asteptari...de la o prietenie sincera care pare sa fie mai dulce ca nectarul,si care nu tine cont de realitate,unde probabil ea nu exista cu adevarat catre niste sentimente de reverie adanc sculptate in inima mea.
Mi-e dor probabil de o iluzie...iluzia unui vis fara defecte,pus pe un piedestal,sus,unde sa nu il pot atinge! "You don't care about the rest cause You know baby,you are the fuckin best!... "

Niciun comentariu: