marți, 17 august 2010

good things happen for those who wait...

sau poate ca nu...e amuzant prezentul,de fapt,e atat de incurcat,complicat si distrus,ca nu pot sa fac altceva decat sa rad in hohote.poate ca am ras prea mult in iunie si iulie,si acum in august ar fii trebuit sa plang.bine a zis cine a zis,ca o belea nu vine niciodata singura.de fapt nu conteaza prea mult,stiu ca norocul mi-l fac singura,si mereu obtin ceea ce vreau mai devreme sau mai tarziu,dar nu inceteaza sa ma surprinda naivitatea de care dau dovada mereu.in schimb sunt mandra de mine ca nu renunt niciodata,perseverez in greseli mai ceva ca danila prepeleac...am plecat de acasa cu un munte in spinare si m-am intors cu o gamalie de ac,cea mai mare afacerista din lume eu sunt si asta e un fapt. si cum sa ma oftic? pot sa ma oftic? NU! rad cu lacrimi de situatia actuala. de fapt si de drept stiu eu ce stiu...am cazut eu mai jos si mai rau de atat,si m-am ridicat,ar fii culmea sa disper tocmai acum...

Niciun comentariu: