sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Iepurasi!


Cu toate ca e vorba de ceva ce se intampla des in viata,ca un fel de lege a lui Murphy,nu poti sa nu ramai surprins,fie ca de bine, fie ca de rau,atunci cand iepurele sare de unde nici nu te-ai asteptat.Sau,in puii mei,nu numai ca sare de unde nu te gandeai,dar esti mirat si ca a sarit de la bun inceput...
Adica,nah,e ciudat si te prinde cu garda jos,mai ales atunci cand nici macar nu stiai ca exista iepurele ala,si te gandeai ca inca nu s-a nascut,asa ca era departe de tine gandul.Ca vorba aia,nici atunci cand esti pregatit nu esti in stare sa reactionezi perfect.Iar cand a sarit e deja prea tarziu ca sa te mai gandesti ce pregatiri puteai sa faci,si nu-ti ramane decat sa iei situatia in piept si sa te bucuri sau sa te dai cu capul de pereti din cauza ei.
Eu,una,am noroc,acum 3 zile mi-a sarit un iepure in fata,situatie cat se poate de precara,nu il asteptam,dar slava domnului l-am prins.Acuma nu pot decat sa sper ca nu imi scapa,adik,tin bine de el,da' e cam zvapaiat asa.Recunosc ca face parte din farmecul lui,mai dulce si mai neobisnit.Si e atat de pufos incat mi-a intrat foarte rapid in gratii si m-am atasat teribil,am senzatia ca iepurasul asta mic si special sta in mainile mele de o viata.Nu vreau sa-mi scape,mi-a intrat in suflet si acapareaza tot,nu stiu de ce am presentimentul ca in curand el imi va inlocui sufletul cu totul.
Da,am prins un iepuras,intr-un mod neobisnuit si banal in acelasi timp.Si cum iepurasul meu imi provoaca fluturi in stomac si m-a dat peste cap,incep sa cred in dragoste la prima vedere.Se simte ca si cum pentru el m-am nascut...in aproximativ 3 zile,ceva s-a schimbat,poate ca s-a intors roata vietii,pentru ca nu mi se pare normal ca in mai putin de 100 de ore sa ajung sa nu-mi pot stapanii sentimentele,si sa il agasez pe iepurasul meu cu niste cuvinte mari ca "te iubesc".Si mi-au scapat,desi am incercat sa nu le dau drumul,a fost peste puterile mele.Dar am rasuflat linistita,iepurasul meu nu s-a speriat...
A rasarit un soare nou,plin de speranta...nu pot decat sa sper ca nu va mai apune si ca-mi va umple viata de lumina,cu toata caldura pe care mi-o trimite iepurasul asta rupt de undeva de departe....

Niciun comentariu: