luni, 10 ianuarie 2011

La multi ani!

E ciudat cum trece timpul,mai repede decat am vrea.A mai trecut un an,mai repede decat putem asimila ceea ce se intampla si uneori pierdem controlul.2011...nici nu-mi vine sa cred cat de multe s-au intamplat in anul ce a trecut.Totul in jurul meu prinde viteza si cu toate ca nu sunt genul de persoana care sa stranga regrete specifice,si nu m-am ghidat niciodata dupa principiul "better safe then sorry",incep sa ma intreb daca nu cumva m-am pripit.Poate ca totusi sunt prea tanara sa simt regret si imi traiesc viata ca atare,dar nu ma pot abtine sa nu ma intreb daca acest lucru se va schimba la un moment dat,si nu imi voi da seama pana nu va fii prea tarziu,pentru ca lumea e un loc ingrozitor de dur,si e si mai infricosator atunci cand nu stii ce te-a lovit.Strang amintiri peste amintiri,unele pline cu zambete,altele care imi lasa un gol in stomac si realizez ca poate regretele sunt abstracte.E adevarat ca niciodata nu am regretat un lucru pe care l-am facut,dar cum ramane cu regretul unui lucru neimplinit? Pentru ca nu obtinem mereu ceea ce ne dorim,sau cand il obtinem e prea tarziu si isi pierde din insemnatate. Nu pot decat sa simt pareri de rau pentru cei care obtin ceea ce isi doresc s-au deja au acel lucru si nu simt satisfactie,pentru cei care se simt vinovati si au constiinta incarcata atunci cand fac anumite lucruri.Sunt norocoasa in privinta asta, am mostenit norocul de a ma bucura de bune si de rele,desi in masuri diferite,n-am lasat ocaziile sa treaca pe langa mine si nu am regretat niciodata,indiferent de etichetele pe care le-am primit pe parcurs de la persoane insignifiante care nu au facut decat sa interpreteze in cel mai rau si poate fals mod posibil,dintr-o nevoie de a se simti superiori. Asa ca privesc cu un oarecare optimism la noul an care bate la usa,ma las purtata de val si incerc sa gasesc ambitia de a face ceea ce trebuie. Respir adanc si privesc pe geam la agitatia dupa strazile capitalei,viteza timpului creste,si trebuie sa stapanim cu forta volanul masini vietii noastre,pentru ca nu se stie niciodata cand vom pierde controlul si ne vom face praf intr-un stalp sau ne vom da peste cap in viata...

Niciun comentariu: