sâmbătă, 26 iunie 2010

Noroc!

Ma regasesc din nou contrariata de evenimente, de cei din jurul meu si poate intr-un fel de amintiri.Am realizat de mult ca nu ar trebui sa ma mai complic si impotmolesc in detalii,dar parca n-as fii eu.Oftez,simplu,fara relevanta pozitiva sau negativa.Asa cum e vorba,ce o fi o fi,cu toate ca sunt sigura ca nu voi putea suporta consecintele decat foarte prost.Dar ridic fruntea sus,ca n-o sa mor! Ceea ce stiu doar eu,cuprinsa de neprevazut,cand viata iar m-a pus in fata unui vis implinit drept cadou,fara eforturi,cu acelasi noroc chior care ma face sa rad cu pofta de fiecare data,sa ma simt in frunte,primesc si relele,ce-i drept,eclipsate total. Stiu ca totul e spre bine iar complicatiile aduc sare si piper.
Te-ai gandit vreodata cum ai reactiona daca vei primi pe tava un vis? Sa fii fericit e putin spus in conditiile in care inca nu esti sigur ce e fericirea de fapt.Dar extazul te face sa plutesti.Viata nu e roz decat privita prin lentile roz.Optimism! Si cum sa nu fiu optimista cand toate se rezolva de la sine si primesc pe tava tot ce imi doresc,mai devreme sau mai tarziu.Si da! Pe tava,fara nici cel mai minim efort. Si totul tine de noroc.Sa fii nascut poate sub o stea norocoasa,pentru ca meritul vine odata cu munca sau cu vreun privilegiu primit la nastere sau datorat unei caracteristici speciale posedate de persoana in cauza.Si cum nu am meritul sub nici una din clauzele de mai sus,mie imi ramane norocul...norocul prostuluila urma urmei,dar calul de dar nu se cauta de dinti! Asa ca fac si eu pe proasta si ma bucur de ce se intampla fara sa intreb "de ce eu?"
Atat cat tine totul,viata e putin mai frumoasa,si va fii si mai frumoasa odata cu finalul visului,cand voi privi zorii zilei in care m-a trezit sfarsitul cu razele calde ale soarelui pe fereastra,in acea dimineatza voi savura gustul dulce al unor amintiri ce nu vor fii uitate,si pe care poate,la un moment dat le voi nuanta in scris,pentru a ramane o dovada,una din povestile vietii mele cu "A fost odata..." in care am fost de nenumarate ori printesa!

Niciun comentariu: