luni, 18 mai 2009

Ce nu ma omoara ma face mai puternica!

Iubirea e mult mai subiectiva decat credeam eu initial.E ceva la care,daca e sa fim 100% sinceri,cu totii visam.Nu stiu de ce m-am amagit degeaba,poate ca am vrut sa visez si cu ochii deschisi.Iubirea nu e pentru mine,sau mai bine zis nu sunt facuta sa iubesc.Mi-as fii dorit sa te iubesc pe tine si mi-am dorit degeaba.Poate ca as fii putut sa te iubesc,ar fii fost posibil,DA...dar nu a fost sa fie!...Mi s-au rupt visele si asteptarile si am ramas aceeasi fata care nu iubit niciodata!
Asa ca revin usor usor la ideea cu care ma impacasem de ceva vreme...nu pot iubi,nu reusesc.Special vei fii mereu,nu asta e problema si nici ceea ce am ajuns sa simt pentru tine.Stii cat imi esti de drag si cat tin la tine,e destul de evident...
M-am ridicat eu dupa lovituri mai grele si oricum asta nu cred ca e o lovitura...ceea ce doare cel mai rau e ca simt ca iti e mila de mine,poate ca si de asta astepti sa fiu eu cea care trece linia finish-ului...

Niciun comentariu: