vineri, 15 mai 2009

In mintea mea esti tu!

Cu totii visam,eu mai mult decat altii cred.Oricat as fii de deprimata visele sunt cele care ma ajuta sa ma ridic de fiecare data.Nu am mari pretentii de la viata sau de la cei din jurul meu,nu ma astept la nimic special,dar asta nu ma impiedica sa visez.Chiar daca stiu ca nu are nici un rost sa ma astept la mai mult din partea ta,eu tot inchid ochii si trec intr-o lume incredibila.
Sunt atatea lacrimile pe care le retin inauntrul meu incat uneori se mai revarsa paharul.Oricat de constienta sunt de realitatea din jurul meu,tot mai scap un zambet la gandurile pe care imaginatia mea le elibereaza.Nu stiu cat de perfect esti cu adevarat dau stiu ca eu asa vreau sa te vad.
In mintea mea tu esti cel care zambeste si coboara luna pe pamant pentu mine,tu esti cel care ma face fericita cu micile detalii ale vietii,o vorba dulce sau un strop de iubire.Tu esti cel pe care mi-l imaginez soptindu-mi te iubesc urmat de un moment in care rasuflarea mea se pierde si pot sa te iau in brate printre lacrimi albe.Tu esti cel care ma ridica la nori sau ma prinde atunci cand cad.
Cu toate ca realitatea e cu totul alta prefer sa cad prada viselor.

Niciun comentariu: