joi, 9 octombrie 2008

lirics

Ranita doar de clipe,de timp nepasator,
Alene a trecut,gonind peste-al meu dor.
Zambetul tau iubite,se sparge-n amintiri,
Vedenia unei fete cu lacrimi in priviri...
De ce e totul schimbator si toate-s trecatoare?
Nisipul din clepsidra in nisipuri miscatoare.

Raman aici pe veci si timpul va sa treaca
Acum pe langa mine,uitandu-ma si pleaca,
Zidul ce ma-nconjoara mai falnic se cladeste,
Vuind parea sa cada,un zambet ca-l topeste,
Alintul tau iubite parea ca il distruge-ncet.
Nu mi-a ramas nimic,decat sa te privesc cum pleci.

Razand in soare,o floare din aur faurita,
A fost iubirea noastra,de vanturi linistita,
Zeii zambeau si ei,dar cum totul se schimba,
Vraja iubirii noastre a fost descantata de o clipa
Ale carei brate au transformat totul in scrum.
Nu stim,nu vrem sa stim,dar timpul este fum!

Raza de soare ai fost peste-al meu suflet,
Acum,nicicand sa stii,eu nu te mai astept.
Zadarnic am sperat ca poate vei ramane
Vesnic al meu iubite,un soare ce n-apune.
Acum,aici,retine,nu-i nimeni vinovat,
Nu-i nimeni sa deplanga caci timpul ne-a aflat!

Niciun comentariu: