miercuri, 15 octombrie 2008

Mai puternica...

Am crescut...si vreau sa cred ca m-am maturizat!As vrea sa cred ca sunt o persoana mai buna,ca am evoluat pozitiv!
Si pentru asta vreau sa le multumesc tuturor celor care m-au facut sa simt durere,cei care m-au ranit,pentru ca datorita lor am invatat sa fiu puternica,am invatat sa ma ridic din propria cenusa.Sunt mai puternica cu o clipa,cu un moment de rascruce...sau mai multe.De cate ori am gresit,de cate ori am varsat lacrimi peste lacrimi,de cate ori am simtit ca imi pierd si ultima farama de speranta,nimic nu m-a distrus de tot si am supravietuit.De cate ori am fost la capatul rabdarii,de cate ori am simtit ca vreau sa inghit cerul ce parea sa nu se fii deschis niciodata si pentru mine,am devenit mai puternica.Am reusit sa invat sa iert,sa nu port pica desi nu am uitat.Am incercat sa invat sa transform clipele grele si momentele de suferinta cauzate de anumite persoane din amintiri amare in amintiri nule!Amintiri care nu mai aduc greutate peste sufletul meu.Amintiri asa cum trebuie sa fie,melancolice,fara regrete si cu invatare de minte,amintiri fara nici un efect negativ.
Invatam sa construim din ruinele inimilor noastre!Nimic nu ne poate dobori!Suntem prea puternici pentru asta!
Am pierdut la viata mea persoane dragi,sau le-am lasat sa se piarda in momentul in care am stiut ca si-au pierdut singure rostul in viata mea.Stiu ca nu am gresit!Atunci cand iti asculti inima nu faci greseli,chiar daca nu primesti consecinte pozitive.Nu regret nimic,orice s-ar intampla de-a lungul vietii,indiferent de consecinte.Primesc ceea ce dau.In egala masura!!! Si sunt destul de curajoasa si de tare incat sa suport consecintele propriilor mele fapte si sa nu cer ceea ce eu nu as da,ceea ce am dat cu inima indoita de fiecare data...nu cer sanse dupa sanse.Stiu ca nu le merit pentru ca nimeni nu le merita.Nu suntem puri si fara de pacat,numai ingerii sunt,si noi oamenii nu avem locuri printre ei,nu avem bunatatea necesare pentru a prinde aripi.Insa putem visa,chiar daca realitate ne aduce cu picioarele pe acest pamant pacatos.
Sa nu mai gresim?E imposibil...Dar hai sa invatam din greseli...

Niciun comentariu: