luni, 30 martie 2009

Bestfriends!

Prietenia e subiectiva in multe feluri,prietenii sinceri sunt foarte greu de gasit,aproape imosibil,pentru ca majoritatea persoanelor din jurul nostru sunt egoiste la extrem si se considera pe ei insisi prioritari.E destul de normal sa fie asa,pentru ca daca altii nu se gandesc la tine,de ce sa nu te gandesti tu.
In ciuda acestui fapt care a devenit o normalitate,se mai gasesc in lume si ciudati care isi ofera prietenia sincera persoanelor din jur,sau anumitor persoane,si uneori,chiar si mai rar,acea prietenie sincera esti impartasita.Si daca ai acest noroc e bine sa il apreciezi.Asta incerc eu sa fac momentan,sa apreciez prieteniile din jurul meu,prietenii pe care stiu ca pot conta,putini cum sunt,dar sunt recunoscatoare pentru ei.
Din acei 3-4-5 prieteni,nu cred ca am mai multi,as putea sa renunt la eiin cazul in care s-ar dovedi falsi,si nu cred ca as suferi extraordinar de mult,se exclude doar o singura pesoana,cea mai importanta,prietena mea cea mai buna,nu cred ca as putea sa ma mai suport pe mine insami daca ar fii sa o pierd.E cea care ma cunoste cel mai bine,uneori am impreia ca ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu,si acest lucru ma apropie si mai mult de ea.E persoana cu care pot sa fiu eu insami in adevaratul sens al cuvantului,fara paravane,fara ocolisuri.Mi-a fost mereu alaturi si nu am cum sa ii multumesc pentru asta,pentru ca de cate ori imi e greu e SINGURA persoana din lume care stie sa ma consoleze si sa ma ajute sa imi revin.Suntem prietene de 6 ani de zile,am avut decat o singura cearta in primul an,eram si noi mici...Tin minte si acum fiecare detaliu,in special impacarea,care a urmat la 10 minute dupa cearta si s-a soldat cu imbratisari si lacrimi,desi cearta in sine nu a fost ceva signifiant.Oricum,de atunci nu ne-am mai certat sau suparat una pe alta...mai bine de 5 ani de zile.Imi pare rau de tot ca la terminarea liceului continuarea studiilor ne-a aruncat in orase diferite,desi vorbim aproape zilnic la telefon,nu e acelasi lucru,si ii simt lipsa.
Ce sa mai spun despre tine iubita? You rock!..Stii deja ca esti cea mai tare si ca te iubesc mult...sar'na si pentru faptul ca si tu ma consideri cea mai buna prietena a ta,asa cum sunt eu de aiurita.Poti oricand sa contezi pe mine,la orice ora din zi si din noapte.Am cea mai mare incredere in tine,mai multa incredere decat am in propria mea persoana,pentru ca meriti acest lucru.Daca ar fii sa indrazneasca cineva sa spuna ceva rau despre tine de fata cu mine cred ca as criza,oricine ar fi acea persoana!
Ce sa mai!..Vad eu cum te conving sa te muti la buc...iti fac rost si de un dealer personal?Ca tot nu a vrut Alex sa-ti faca rost=)))...Nu-mi vine sa cred ce dor imi e de tine!Nici nu constientizam cu totul pana sa scriu aceste randuri...
Te iubesc!>:D<

Niciun comentariu: