marți, 24 martie 2009

Deja mai mult...

Am atat de multe ganduri incat nu reusesc sa le transpun in aceste pagini...e destul de confuz si in acelasi timp euforic.Sunt indragostita de tine!Si e pentru prima data cand simt ca totul e sincer,ca tot ce simt e numai pentru mine.Nu suna foarte coerent acest lucru...nici eu nu cred ca inteleg prea bine ce spun.Dar e fenomenal tot ceea ce mi se intampla.Ma gandesc atat de des la tine incat nu mai ma gandesc la nimic altceva...ma gandesc numai la tine,esti in tot si in toate.E chiar simplu si normal in ultimele zile.Nu cred ca te iubesc inca,ar fii prea devreme,nu?...Si totusi,azi,te priveam si eram blocata intr-un fel ciudat,cu mintea goala si sufletul plin cu tine,probabil aveam o privire destul de pierduta sau fascinata,nu stiu cum s-a vazut din prisma ta.Cert e ca m-ai intrebat ce am...mi s-a taiat respiratia,am raspuns "nimic",cu toate ca alte cuvinte imi stateau pe limba,si se zbateau sa iasa intr-un mod firesc..."te iubesc"...

Niciun comentariu: