joi, 19 martie 2009

tu mas que nadie...

De fiecare data ma gandesc inainte de toate la cei din jurul meu.Daca ei sunt multumiti atunci eu ma complac,si ma simt bine asa,am forta necesara sa suport si bune si rele.Si tu nu esti o exceptie...Cel mai probabil nu o sa citesti niciodata aceste randuri,dar nu conteaza prea mult.Poate ca totusi e bine ca nu le vei citi.Am ascultat o melodie acum putin timp si m-am gandit instantaneu la tine...SPECIAL...asta a fost dorinta ta.Nu ai idee de ce esti in stare cu adevarat.Nu ai nici cea mai vaga idee ce ai putea sa insemni pentru mine,poate banuiesti,dar nu ai date singure.As putea sa respir numai pentru tine,simpla ta prezenta imi modeleaza caracterul si sufletul,astfel incat sa iti fac toate voile,as putea sa fiu sclava ta,as putea sa fiu tot ce vrei tu sa fiu.As fii sprijinul tau,te-as sustine in fiecare clipa,as putea sa inteleg absolut orice fara sa pot sa te critic,as putea sa-ti clarific lucrurile cand esti confuz si sa te ajut sa treci peste toate.
Dar nici nu cred ca vrei acest lucru..Nu ai nevoie de asa ceva.Tot ce as putea sa simt e si pentru mine un semn de intrebare,dar stiu ca in momentul de fata tot ce vreau e prezenta ta in viata mea,indiferent cum.Pot sa fiu tot ceea ce iti doresti sa fiu...amica, amanta, confidenta, iubita. Nu conteaza atata timp cat e ceea ce vrei tu.
Special?Esti...fara nici cea mai mica indoiala.Tot timpul petrecut cu tine e special...as putea sa stau sa te privesc ore intregi.Esti atat de fascinant pentru mine...there's nothing like your smile made of sun...
Toti avem defecte si totusi eu incerc sa ti le gasesc pe ale tale.In ochii mei esti perfect...
Un drog?...imi aduc aminte de stand-up-ul lui teo in club A...m-as muta cu dealerul in casa...
Esti un drog.Dar fara consecinte nefaste...un drog pe care l-ai folosi non-stop,dar fara de care ai putea sa traiesti.Pentru ca nu pot sa fiu atat de radicala incat sa zic ca nu pot sa traiesc fara tine,ar fii penibil.Normal ca pot,si chiar cu usurinta...dar NU as vrea.Si daca tu esti persoana care cred ca esti,nu va fii nevoie.Nu am decat o singura pretentie de la tine...prietenia ta...mai mult decat suficient...in schimb iti dau tot ce sunt,cu bune si rele,mereu la dispozitia ta...
Stii...cred ca tu mai mult ca oricine meriti sa fii fericit!

Niciun comentariu: