miercuri, 25 martie 2009

Scrisoare catre tine...( II )

Poate ca nu esti perfect asa cum te vad eu,poate ca nu esti perfect deloc dar atunci inseamna ca iti ador defectele.Datorita tie am inceput sa cred ca toata lumea e a mea,iar soarele rasare numai pentru mine.Ai ajuns asa usor in adancul sufletului meu,un loc obscur,intunecat si l-ai luminat cu un zambet.Incerc sa nu ma gandesc la tine si mi-e imposibil,sunt atat de aiurita incat ma simt ca intr-un vis.Un vis permanent in care plutesc,inchid ochii si inca simt fiecare sarut al tau,gustul buzelor tale persista pe buzele tale.Un gust atat de dulce si care nu ma lasa libera,un gust de care am devenit dependenta.Da!Inchid ochii si te vad numai pe tine,iti simt mirosul si fiecare atingere,fiecare imbratisare,iti aud respiratia si vocea care iti ascunde candoarea de copil.As intinde mana sa te ating dar stiu ca daca as indrazni imaginea ta ar disparea ca o fantasma...nu pot sa risc...Esti visul meu etern!...
As vrea sa stii ce e in sufletul meu,as vrea sa-mi poti citi fiecare gand,fiecare dorinta,fiecare frica ce ma cuprinde,si asta pentru ca ma simt de parca ti-as apartine.Nu vreau si nici nu pot sa ma gandesc ce as simti daca ar fii sa dispari din viata mea.As ramane probabil blocata in timp si spatiu,inerta penru o vreme si as trai pentru fiecare zambet pe care mi l-ai daruit in trecut.La un moment dat as incepe sa ma trezesc la realitate si sa pretuiesc putinul timp pe care mi l-ai acordat,si as fii extrem de recunoscatoare pentru el...asa ca momentan mi-as dorii sa inghet prezentul..."Opreste-te clipa,esti minunata!"...cum a spus Goethe.Desi clipa,atunci cand se opreste inceteaza a mai fii minunata,pentru ca a incerca sa eternizezi frumusetea inseamna a o ucide,frumusetea nu e un trup gol,ci unul care se goleste,nu este zgomotul rasului ci buzele care rad...Numai ca eu sunt din ce in ce mai sigura ca o clipa invaluita in prezenta ta nu ar putea sa-si piarda esenta,pentru ca o clipa petrecuta cu tine e deja eternizata in sufletul meu,si nu-si pierde frumusetea,pentru ca arde continuu in focul aprins din tot ceea ce simte inima mea...

Niciun comentariu: